Jdi na obsah Jdi na menu
 


ULTRASEAL

Nabízím plnění vašich pneu přípravkem Ultraseal-prevence defektu na cestách,prodloužení životnosti pneu,prevence podhuštění pneu,snížení teploty pneu....

Rozhodl jsem se tuto službu nabízet protože s Ultrasealem mám dobré zkušenosti z minulosti a ověřenou jeho funkčnost.

Přípravek Ultraseal je používán mnoha předními závodnimi teamy jak dálkových rallye soutěží tak i armádami mnoha zemí světa a v neposlední řadě společností NASA.

 Zde je možno nahlédnout na video test:

 http://www.motorkari.cz/cestovani/vybaveni-cesty/ultraseal-video-12346.html

Cena naplnění motocyklu: cca 500-800Kč(dle rozměru pneu)

Jak Ultraseal funguje?

 

Po aplikování Ultrasealu do pneumatiky, a po té co pneumatika ujela poprvé ujela vzdálenost asi pěti kilometrů, Ultraseal  se  působením odstředivých sil rozšíří po celé vzduchové dutině. Běžný ohyb pneumatiky a odstředivé síly umožňují Ultrasealu utěsnit pneumatiku tak, aby byl udržován správný tlak vzduchu. Ultraseal je speciální směs více než dvaceti čtyř chemikálií ve viskózním tekutém stavu. Vytváří povlak na vnitřních stěnách pneumatiky a kola a drží na nich.

Ultraseal pronikne do pórů gumy a zcela utěsní porozitu pneumatiky. Vrstva Ultrasealu drží na povrchu pneumatiky bez ohledu na odstředivé síly či na teplotu. Nevysychá a zůstává funkční po celou životnost pneumatiky. Druhá část Ultrasealu, asi 20 % celkového množství působí jako rezerva, která okamžitě a trvale utěsní průpich pneumatiky, například hřebíkem. Pokud takovýto předmět zůstane zabodnutý v gumě, Ultraseal jej obalí a zamezí ztrátě tlaku. Po vytažení předmětu (ať vyjetím z něho nebo jeho ručním odstraněním po kontrole stavu pneumatik) Ultraseal okamžitě vstoupí do otvoru po tomto předmětu, utěsní jej a ve styku s okolním vzduchem vulkanizuje. Vytvoří tak trvalou zátku v gumě, která je s ní kompatibilní. Na tuto  zátku nemá vliv např. okolní voda či jiné nečistoty.

Propíchnutí běhounu

 

Ultraseal zcela a okamžitě utěsní případný průpich v oblasti běhounu, do 6,3 mm průměru pro Komerční verzi a do 12,5 mm pro verzi OTR (pro těžkou a bojovou techniku).Tedy i průstřel. Ztráta tlaku je minimální, například při průpichu předmětem 6-7,8 mm byla naměřena ztráta tlaku menší než 1%, alespoň jak vyplývá z rozsáhlých testů Dunlop Gmbh v Německu či z měření dalších výzkumných ústavů. 

 

 Propíchnutí boční stěny

 

 Je velice důležité porozumět tomu, jak Ultraseal pracuje při poškození pneumatiky z boku. Jakékoliv poškození pneumatiky z boku je nebezpečné, narušuje její strukturu. Proto je důležité, aby přípravek takovéto poškození nezamaskoval, ale naopak na něj poukázal. Ultraseal z takového poškození uchází a ukazuje na něj. Současně však umožňuje i s takovým poškozením neztratit mobilitu a dojet na kontrolované stanoviště. Např. dle již zmíněného testu Dunlop Gmbh při bočním průpichu 7,8 mm činila ztráta tlaku v pneumatice po ujetí 19 km pouhých 7%.

Záruka na Ultraseal se vztahuje pouze na oblast běhounu pneumatiky. Oblast běhounu má dostatek pryže, aby se mohla adekvátně napínat a obnovovat. Konstrukce bočních stěn je u radiálních pneumatik nesmírně tenká. Ultraseal dokáže zajistit drobné opravy oblasti bočních stěn a koruny. V důsledku obrovské rozmanitosti výroby pneumatik a následného poškození, které může vážně poškodit strukturální celistvost pneumatiky, doporučujeme jakoukoli vážně poškozenou pneumatiku vyměnit.

 

Ultraseal zcela a okamžitě utěsní případný průpich v oblasti běhounu, do 6,3 mm průměru pro Komerční verzi a do 12,5 mm pro verzi OTR (pro těžkou a bojovou techniku).Tedy i průstřel. Ztráta tlaku je minimální, například při průpichu předmětem 6-7,8 mm byla naměřena ztráta tlaku menší než 1%, alespoň jak vyplývá z rozsáhlých testů Dunlop Gmbh v Německu či z měření dalších výzkumných ústavů. 

 

Ultraseal zcela a okamžitě utěsní případný průpich v oblasti běhounu, do 6,3 mm průměru pro Komerční verzi a do 12,5 mm pro verzi OTR (pro těžkou a bojovou techniku).Tedy i průstřel. Ztráta tlaku je minimální, například při průpichu předmětem 6-7,8 mm byla naměřena ztráta tlaku menší než 1%, alespoň jak vyplývá z rozsáhlých testů Dunlop Gmbh v Německu či z měření dalších výzkumných ústavů.